După înregistrarea comenzii, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.
Produsele comandate de pe site-ul nostru se livrează numai pe teritoriul României, în localitățile incluse în rețeaua logistică națională Sameday. Termenul de livrare este între 1-2 zile lucrătoare, din momentul înregistrării comenzii, pentru produsele aflate în stoc și 3-4 zile lucrătoare pentru produsele cu notate cu “Precomandă“. Toate detaliile sunt comunicate pe adresa de email oferită în detaliile comenzii. În perioadele aglomerate (sărbători legale, zile libere, etc.) și/sau în condiții meteorologice nefavorabile și/sau în funcție de disponibilitatea produselor, pot apărea întârzieri de maxim 2-3 zile lucrătoare (în aceste cazuri, vă vom anunța).
Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică sau sărbători legale vor fi prelucrate în următoarea zi lucrătoare. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate pe site.
După două încercări de livrare nereușite, efectuate de către firma de curierat parteneră, comanda ta va fi considerată anulată. Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de 3 luni.
Pentru livrarea prin curier rapid, tariful va fi selectat la finalizarea comenzii:
- Livrare prin curier la ușa ta: 25 de lei
- Livrare cu ridicare la Easybox: 12,5 lei
- Ridicare personală de la adresa shopului (pentru cei din Cluj Napoca): gratuit
- Comenzile peste 200 de lei beneficiază de transport gratuit
Pentru situațiile în care transportatorul dorește să majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț intră în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat ție în momentul în care tu sau o parte terţă desemnată de tine, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor comandate. În cadrul acestor informații, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când tu sau o parte terţă desemnată de tine intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită. SC SHOP HOLISTIC SRL nu este responsabilă pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.
Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele neridicate de tine sau pentru coletele unde ai trecut o adresă greșită.