Livrare gratuită la comenzi cu valoare mai mare de 200 lei.

Livrare și plată

Plată și facturare

Plata se poate face online cu cardul bancar, prin transfer bancar sau în numerar (ramburs).

Dacă ai ales metoda de plată online prin card bancar este necesar să completezi un formular cu toate informațiile despre cardul tău în pagina securizată a procesatorului de plăți Netopia Payments. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului 3-D Secure elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. 3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment, pe serverele site-ului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

În cazul plăților în numerar, documentul fiscal de plată este chitanța ramburs de la curier, chitanță care este emisă pe numele tău și pe care se specifică plata pentru firma noastră SHOP HOLISTIC SRL. NU se emite bon fiscal. Conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plata cash direct între părți, nu și în cazul trimiterilor prin corespondență când o terță parte este implicată, respectiv firma de curierat care încasează banii.

Dacă ai optat pentru plata prin transfer bancar, te rog folosește ID-ul comenzii tale ca referință de plată. Comanda nu va fi livrată până când fondurile nu vor fi vărsate în contul nostru. Pentru o procesare mai rapidă a comenzii, ne poți trimite dovada plății pe adresa de email comenzi@holisticshop.ro.

Din grijă față de mediul înconjurător factura se va emite doar în format electronic și va fi trimisă la adresa de e-mail menționată de tine. 

Livrare

După înregistrarea comenzii, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”. 

Produsele comandate de pe site-ul nostru se livrează numai pe teritoriul României, în localitățile incluse în rețeaua logistică națională Sameday. Termenul de livrare este între 1-2 zile lucrătoare, din momentul înregistrării comenzii, pentru produsele aflate în stoc și 3-4 zile lucrătoare pentru produsele cu notate cu “Precomandă“. Toate detaliile sunt comunicate pe adresa de email oferită în detaliile comenzii. În perioadele aglomerate (sărbători legale, zile libere, etc.) și/sau în condiții meteorologice nefavorabile și/sau în funcție de disponibilitatea produselor, pot apărea întârzieri de maxim 2-3 zile lucrătoare (în aceste cazuri, vă vom anunța).

Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică sau sărbători legale vor fi prelucrate în următoarea zi lucrătoare. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate pe site.

După două încercări de livrare nereușite, efectuate de către firma de curierat parteneră, comanda ta va fi considerată anulată. Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de 3 luni.

Pentru livrarea prin curier rapid, tariful va fi selectat la finalizarea comenzii:

  • Livrare prin curier la ușa ta: 23,5 de lei
  • Livrare cu ridicare la Easybox: 12,5 lei
  • Ridicare personală de la adresa shopului (pentru cei din Cluj Napoca): gratuit
  • Comenzile peste 200 de lei beneficiază de transport gratuit

Pentru situațiile în care transportatorul dorește să majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț intră în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat ție în momentul în care tu sau o parte terţă desemnată de tine, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor comandate. În cadrul acestor informații, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când tu sau o parte terţă desemnată de tine intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită. SC SHOP HOLISTIC SRL nu este responsabilă pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.

Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele neridicate de tine sau pentru coletele unde ai trecut o adresă greșită.

Disclaimer

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri medicale, vă rugăm să discutați cu medicul dumneavoastră. Articolele de pe pagina de blog a shopului nu reprezintă un substitut pentru sfatul, diagnosticul sau tratamentul recomandat de medicul specialist.

*Informațiile conținute în acest website au scop educațional și nu de diagnostic, prescripție sau tratament al niciunei afecțiuni medicale. Acest website nu are intenția de a înlocui, de a anula sau de a intra în conflict cu sfaturile date de către medicii dumneavoastră. Intenția acestui website este de a oferi informații de natură generală, folosite ca adjuvant în tratamentele medicale prescrise de către profesioniștii din domeniul medical. Nu ne asumăm nicio răspundere fată de folosirea informațiilor conținute în acest website.

Abonare la Newsletter

Transport Gratuit la prima ta comandă!

Abonează-te la Newsletter și primești Transport Gratuit la prima ta comandă în shop. Valabil 30 de zile.